Snart helg

I morse väckte älsklingen mig för frukost, sen var de bara ¨göra iordning sig för jobbet. Han var så söt så ahn skjussa mig till jobbet i morse:) Vilken tur jag hade...
Jobbet gick bra, slutade 14:05 ungefär, så de va skönt. Så fkade jag med brorsan , mkt att prata om jämt:)

Sen var det bara hem och byta om för jag och baby skulle till gymemt och köra lite styrka i dag, De var skit skönt:)

i morgon efter jobbet ska vi hämta mammas bil för vi ska ha den när vi åker till karlstad på lördag, och jag längtar kan jag lova. inte i går man såg faster och sune... så de blir roligt:) sen spela  disco bowling och äta lite romantisk middag med min älskling:) Och så träffa markel (mickes gamla kollega) :) Enn fullspäckad dag vill jag lova... Men rolig i think.

Nej nu ska jag slänga mig i sängen och titta på tv, medans Micke och timpa kolalr på hockey, som jag inte har någon lust alls med att titta på.... Dock har vi tvättstuga i dag, så tråkigt, men måste göras.. Förstår inte att vi får så mkt kläder varje vecka:P När vi bara är två stycken.. Plus musses kläder då. men de är ju inte så mkt.

Swedbank hade lite konstiga regler för huslånet, både jag och micke tänkte att vi skiter i denna bank. Vi ska på möte på länsförsäkringar på tisdag och hoppas huslånet blir enklare där:) HOPPAS!

Ser framemot September så oerhört mycket..... Älskar dig så mkt min Mikael... Kärlek tills döden skiljer oss åt ...

kramar Johanna

me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0