regnig måndag

I fredags grillade jag och Älsklingen, de var så gott så, sen tog vi en cykeltur i solen:)
Och så vart det film när vi kom hem, En perfekt fredag och ett varsitt glas vin.:)

Lördagen så var vi på handledar kursen , och det gick bra, både jag och micke tyckte att de var bättre än va vi tänkt oss.. Så efter det åkte vi ut för att övningsköra, och det gick bra, körde till ljungåsen, till Roger och theres, och lillhenke var där också::)

Söndag for vi till grängesberg, för att micke ska tävla i cross, och så underbart väder det var, och min Älskling komm åtta i första loppet, vilket var Super bra, och i finalen gick det inte lika bra, men jag är så stolt än då:)  och magnus körde också, träffade Karin Karlsson där också, har inte sett henne på länge, så det var kul:)
Efter crossem så körde jag oss mot näset för att lasta av crossen, sen till willys för att handla lite, :)
mot kvällen tog vi oss en cykeltur, vilket var hur skönt som hellst.

Med Andra ord har våran helg vart super duper bra som alla andra:)

Jobbar inte förrens nästa vecka suck, dem ringde o frågade om ja ville jobba i dag, men är sjuk, har sådan jäkla värk i magen:S Så de går itne, TYPISKT säger jag, pengar behöver man ju alltid. men men man kan som sagt inte råför om man är sjuk.
Så jag får ta de lilla lugna hemma, Ja kanske får jobba i morgon om ja har tur:)

I juni ska jag och Micke på Allsång på skansen, Skit mysigt ska de bli, båda har alltid velat det, så de kommer nog bli en Lyckad kväll:)

Nej nu ska jag kolla på tv.
Ha en bra dag allesammans...
/johanna

Va skulle jag göra utan Min Mikael? Han är verkligen helt Underbar på alla sätt och vis:) Och din humor är den bästa, älskar Dig sötgöte:)

min baby 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0