Onsdag

Igår hade jag och mamma en riktig bra dag, massa prat om allt möjligt:) var så Mysigt.. och Musse hade också det jätte bra, han lekte för fulla muggar med zebb:)
ÅP eftermiddagen gjorde jag och mamma kasslergratäng tills Älsklingen kom efter jobbet, jätte trevligt var det..:)
Sedan övningskörde jag hela vägen hem, eller ja till gymmet, vi tränade , o det gick hyffsat bra faktiskt...
Sedan hem och kolla på tv,visserligen finns det inte så mkt att titta på tv längre tkr jag, mkt är bara SKIT..

I dag ska jag plocka in tvätten, och Byta gardiner, och diska lite. Funderar på att beställa lite nya gardiner också, vi får se.

Jag är så Lyckligt lottad som har min Mikael, Tur i kärlek är något jag har iaf, Så vackra ord från min älskling ibland, så man blir nästan tår ögd <3

Skulle väl 'ta frukost, men de var soprent i skåpet, inget bröd? Älsklingen var väl hungrig i morse antar jag Ha ha...
Jag får väl vänta tills det är dax för lunch istället..


Nej nu ska jag ta å börja göra iordning här hemma så det blir fint :)


kramar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0