Onsdag

vilket blåsväder säger jag bara, och jag vaknade vid 12 haha, inte illa .. Länge sedan man kunde sova så länge.
I natt hade älsklingen så ont i ryggen, så fick smörja honom och massera lite, kanske var därför jag var lite trött.

I dag står der på schemat träffa bror och mamma:) Älsklingen jobbar över till 17.00, för han ska iväg å åka cross i morgon:)

förresten är det grängesberg - Ludvika i dagi fotboll, så dit måste man , kommer bli spännande, ludvika har ju bara släppt in ett mål dena sesong, så duktiga har dem vart, hoppas de håller i sig nu, dem verkar ha bra spelare nu..:)

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, sedan göra iordning mig, men det är ju så skönt o sitta i morgonrocken=)

P:S det gick bra för micke igår på tävlingen, så stolt  jag  är över min fästman...

Annars händer det inte så mkt.

PÅ lördag ska vi på marknaden, sen på kvällen tänkte jag och Mikael gå ut en sväng och dansa lite och ha skoj...

/johanna

Älskar min Micke!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0