Måndag

Ny arbetsvecka.. Jag hade så himla svårt o somna igår, för de första var det super varmt och för de andra så vet jag inte. Men Vi ska köpa en takfläkt till sovrummer också, för det behövs verkligen, det är ju inte ens sommar ännu, och då kan jag tänka mig värmen i sommar, puh!!

Denna vecka jobbar jag till 16:00 hela veckan och det är jätte skönt för då hinner jag och micke ses mycket mera än när jag jobbar kväll..... :)

i morgon ska vi på bankmöte om HUSLÅN=) spännande.. Men vi ska på länsförsäkringar nästa vecka också, lika bra och gå runt på alla banker och kolla räntorna och så, för vi vill ju ha det bästa. Sen är det bara och leta efter ett hus vi båda känner oss hemma i och vill köpa:) Jippie...

jag och mikael firade 8 månader i går förresten, tiden går snabbt, men ibland känns det som vi vart ett par i evigheter, men vi är som nykära ännu och det är så skönt. han är den bästa som finns, och ajg är glad över att han är min tills döden skiljer oss åt ....

PÅ lördag ska vi ha en roadtrip, vi ska till karlstad och hälsa på gamle barbro och sune först:) sen ska vi till Bergviks shopping center, sen ska vi disco bowla, och därefter ut och äta romantisk middag, sen till säffle för att micke ska hälsa på sin gamla arbetskollega., blir nog en Lyckad dag:)

Nu spelar min älskade Mikael tv spel med timpa, och jag ska ut å ta en rök, sen lägga mig o sussa... har så ont i magen... :(

Ha en bra kväll allesammans..

Kram Johanna

Min Mikael är det vackraste som finns....
hehe

:)
Du är min bäste vän, du är min Mor, du är underbar , Älskar dig mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0