Måndag

hejsan.
I söndags så övningskörde jag till kupolen, vi köpte ny kaffebryggare och något till badtunnan, så vi ska väl fixa så vi kan bada i den så snart som möjligt, Mysigt Värre.

I dag kom Malin och ungarna förbi för lite fika och prat, vilket var hur trevligt som hellst.
Snart kommer Älsklingen hem på lunchen för lite middag, jag har gjort ordning till oss, fisk o potatis, eftersom micke tycker om det rejält mkt:)
efter det ska jag på stan med bror och shoppa lite och fika :)
Kommer bli en bra dag de här.

Solen skiner och man blir ju hur glad som hellst då., Inte ofta den lyser nu förtiden känns de som.. Men snart är det sommar o jag hoppas på en riktig solig sommar, har ju semster bara i Juni, så då jäklar ska de vara varmt.

den 23, 24 åker jag och mikael till Stockholm för att gå på grönan och på allsång på skansen och äta ute och ha de riktigt mysigt:)

Nej nu ska jag göra iordning lite sallad..

Älskar min Blivande Man Mest av allting på denna jord, det finns inget som kan komma emellan våran starka kärlek <3

Lite bilder sedan vi snickrade grunden för våran badtunna, duktiga vi är :)

japp         :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0