Helg.

Halåå.
Igår morse kom Josefin hit vi drack lite kaffe sedan ut för en lång promenad, därefter vart det en mjukglass, sen jobbade jag 13- 22, men de gick bra, Älsklingen kom å mötte mig så tog vi en kvällspromenad med Musse pusse...

NU ska vi snart upp på stan och fixa några ärenden, bolaget och lite annat.. VI tänkte gå ut i kväll, blir garanterat fint väder iaf, skönt det... Får inte glömma att vi ska in å spela på stryktipset också, känner på mgi att de kommer gå bra denna helg:)
Sedan kommer hela min familj till stan för att fika med mig och micke, bröderna är hos mamma och sten i bisen, så dem kommer in i dag, åhh va kul det ska bli..

Så i kväll tänkte jag och Mikael grilla lite, och ha mys pys...

I morgon så blir det mors dag så ska vi väl iväg till mor min sedan svärmor kanske:) Och förbi jobbet en sväng med lite marknadsgodis:)

Nej nu ska jag duscha..

/johanna

Älskar min Mikael

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0