fredag

i morse skule man till tandläkaren, o det gick super, inga hål :) så som sagt skönt.
Sedan vart det Kaffe hos Malin och därefter kom mammsen å hämtade mig å malin, så for vi till stan:)
Så käkade vi på kina, Göttans:) och så Underbart väder:D:D

Nu väntar jag på att min Älskling ska komma hem från jobbet så vi kan handla lite grillgrejor... I går kväll grillade vi kött och kroketter tilll, så himla gott.. Skönt nu när vi har grill o utemöbler, vart så mysigt på våran ballkong, blir att köpa massa blommor när löningen kommer...

Nej nu ska jag städa lite och diska så det är fint när baby är hemma.

Mikael är den rätte för mig, Längtar tills september <3<3<3


ha en bra kväll allesammans i solskenet...:)

p.s i morgon ska vi på handledarkursen, så jag får övningsköra lagligt haha...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0