är så jävla arg

Jobbet i går kväll gick jätte bra, Så kom älsklingen å hämtade mig vid 22:00:) så slapp jag cykla hem.. lite kuligt tycker jag ha ha!

I morse ringde Rektorn, och säger att han ändrat sitt beslut, så jag får inte gå distans och jag blir utkastad från vårdskolan också, bara för min ålder, men jag fyuller 20 nästa år.. Men liksom när jag började var jag 18 år och varför kommer dem på detta just nu? De här är helt sjukt alltså... rektorn ringde till mig förra veckan o sa attt ja skulle få börja distans istället för att gå på skolan, och så ändrar han de på en vecka. Ja tror inte dem vet någonting alltså.
ÄR SÅ JÄVLA ARG...


nu ska jag klä på mig och cykla till elbolaget och få en puss av min Älskade Mikael och få låna pengar till cigaretter.

Jag får se de så som att jag har jobb, jag har Världens bästa pojkvän, och Musse och familjen, vännerna... <3
men drygt iaf.


Allt drabbar alltid en själv....

Ha en bra dag allesammans.

Johanna Älskar sin Mikael mest av allt

//MVH JOHANNA

glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0