Tisdag

I morse kom Malin och ungarna över, och fikade, efter det  drog vi mot staden dem små skulle ha kläder, sen vart det mc donalds, och lekparken och en glass efter det:) Sen drog vi oss hemmåt och spelade fotboll utanför oss här, Riktigt bra dag måste jag säga.

nu ska jag städa och byta gardiner och sådära, Älsklingen är på g mot nyberget o åka cross han, han är nog inte hemma förrens i kväll skulle jag tro.

I dag kom skattepengarna:) Jippie, då vart man glad..

I morgon ska jag fika med mammsen och brorsan, sen till tandläkaren;/ usch hatar det, men de går nog fort.
sen ska jag och Mikael ut till mammsen och hämtade databordet vi fått:)

Nästa vecka är det midsommar, LÄngtar så, vi ska ha fest vid logen vid hans päron... så de blir roligt:) Sen är det bara 13 dagar kvar tills jag och mikael åker till Stockholm, längtar så, bara han och jag , de ska bl så oerhört mysigt <3 två hela nätter...


Ja då är det väl bara å börja städa så det är gjort och dona lite.

MVH/ Johanna

Alma                             Ella                       töserna och morbror Jens     Mamma Malin och töserna
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0