stockholm

I måndags morse for jag och Älsklingen till Stockholm, och underbart väder var det, Bussresan gick snabbt o bra.. När vi kom fram o skulle till vårat boende på skeppsholmen gick vi fel, som man brukar göra när man är i storstaden, så vi stannande för en öl i det fina vädret. Sedan traskade vi vidare och kom rätt:) När vi checkat in så stack vi till Grönalund och hade jätte skoj:) åkte bergo dalbanan o jag var livrädd haha:)
Och så fyllde jag år, så käkade vi god mat och njöt av stunden:)

Tisdagen: käkade vi frulle vid hamnen och hade mys pys, sedan skulle vi till skansen, så vi tog färjan över till djurgården, sedan gick vi till skansen, och kollade på massa djur och käkade och tog några öl o hade det super.. Sedan på kvällen var det Allsång på skansen, vilket var verkligen skit skoj:D:D

Onsdagen: checkade vi ut och for mot staden, och vi shoppade lite och sedan käkade vi och satt osss o solade tills våran buss kom:) När vi landande hemma hämtade vi våran lille Musse vid brorsan:)

Stockholmsresan var verkligen hur romantisk och mysigt som hellst för oss, den behövde vi <3<3<3


I dag så stack vi på staden för  att jga skulle klippa mig, sen kom malin och ungarna, så vi shoppade lite mera, sen hem och la oss å solade på gräsmattan, och det var underbart:)
Nu ska jag och Bäjby till Ludvikafest premiären:) skojskoj!

NI får ha en underbar dag!!

LÄngtar så tills mitt och mickes bröllop blir:) Älskar honom mest av allt <3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0