regnig dag suck

Vilken tråkig dag. jag och malin och töserna sklle på stan i dag, men ingen lust o gå upp på stan i detta väder, så det får väl bli en kaffe iaf... ska gå över strax.

Igår solade jag och josefin typ hela dagen,så nu har man färg iaf, skönt:) Sen kom älsklingen o hämtade mig, så åkte vi hem och gjorde mat..
efter maten åkte vi ut med båten och fiskade, och jag trodde jag hade världens stora firre på kroken, så säger Micke: du har bottennapp, ha ha, :)

nu ska ja försöka ringa lite hotell i stockholm tills vi åker, så det är bokat o klart. Vi åker på min födelsedag istället 22 juni - 24 är vi där...:) Längtar, hoppas på bra väder iaf..

Nej nu ska jag ringa lite.

Ha en bra dag allesammans i regnet:/

/ Johanna

kort hår:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0