Onsdag

Hej hej igår kväll när älsklingen kommit hem från crossen, så gav han mig världens kram, jag har verkligen den bästa mannen man kan ha i sitt liv. Så ville han bjuda på kaffe latte också!!
Sedan käkade vi och myste och kolla på tv...

I dag tog jag mig en riktig sovmorgon till halv 12, vilket var hur skönt som hellst, och behövligt.
efter det skulle jag träffa bror på stan vi tog en lunch på bk`s och var på lite ärenden på stan, jag skulle köpa tårtgrejjor, för Linda och jörgen kommer hit på fika i morgon, så jag tänkte göra en jordgubbstårta:D Den som blir mest glad är nog Mikael=) Ha ha!

Nu ska man snart till tandläkaren, men de går antagligen fort hoppas jag innerligt på...

Sedan när Älsklingen kommit hem ska vi till brorsan, för mamma kommer dit också, vi ska fika:)

Måste beställa gardiner i kväll också, vill ha ett par ljusa i vårat vardagsrum, vi får se va man hittar... som vanligt hittar man väl massor, så man måste beställa allihopa , för att man inte kan bestämma sig.

I morgon ska jag umgås med malin också, ska hjälpa henne lite med plugget, är så plugg sugen just nu:/ men jag får vänta ett år till!!!

nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och enrök, sen iväg till tandläkaren!!

Ha en bra dag allesammans.

/ Johanna

Jag och bror i gambia <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0