midsommar

Hejhej!
Igår på förmiddagen skulle jag och älsklingen ut till mamma på lite käk eftersom hon fyllde ¨år, och jag friade till Mikael:)
När jag läst halva talet började jag grina och saken vart inte bättre av att mamma vart å grina också:)
Men tillslut vart det bra och jag gav rosen till mikael och frågade om han ville bli min make? och han sa JAAA:)
är så lycklig! Nu blir det planera bröllop:)

här var mitt tal!

Hans Mikael Smedberg

Du har visat mig vad kärlek är,jag föll för dig första gången vi sågs, Minns så väl när jag såg dig på gymmet första gången, du utstrålade så mycket, kände redan på mig då vilken bra kille du var, att jag fick dig i mitt liv förändrade allt till de bättre. Jag fick en bäste vän, jag fick min sanna kärlek, jag fick det jag drömt om. Jag vill dela mitt liv med dig i sorg och glädje, tillsammans hand i hand ska vi klara motgångar.  Vill du bli min Make?

 Vart en pussa med Lycka:)


våran fest på Logen i går, vart väldigt lyckad, skratt, Lekar, grillning, uppehåll:) Kunde inte bli bättre. var runt 30 pers där ett tag:) tack allesammans för att ni kom med ett leende och gjorde kvällen bra:)

Nu ska jag och mikael cykla till logen o städa, men de går nog ganska snabbt:)
sen åka handla, för jag o mamma ska ha kalas i morgon, vi fyller ju bara 3 dagar ifråm varandra, så:)


Ha en bra Midsommardag allesammans!

/johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0