Måndag o ledig

hej hej!
Igår kväll när jag slutat mitt 15 timmars långa jobbarpass kom älsklingen och hämtade mig, så snäll så:) Så myste vi och käka ost och kex, och sussa.

I dag har jag fikat med mina brudar, eller ja vi käkade på Bk`s, jätte trevligt... så åkte jag och reb och elmira hit en sväng och drack kaffe:)

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från jobbet, men vi ska hjälpa danne att flytta typ 100 m bort ha ha, men han ska flytta till en tvåa:) skönt för honom..

På onsdag ska vi hämta ett snyggare data bord som vi fått av mamma och sten, de vi har nu är ju inte världens snyggaste om man säger så ha ha, Men de har dugit iaf tills vi hittat ett annat..

Det börjar dra ihop sig för midsommar , och min översakning till Mikael, men den får ni höra om efte midsommar :)
är jätte nervös, men det ska nog gå bra förhoppningsvis:...

Brorsan daniel ringde i går, saknar han så otroligt mycket, vi satt ihop typ när han bodde här hemma, men nu bor han i kumla, så man kan ju precis inte bara åka dit för en eftermiddag! Men vi ska väl åka dit någon helg jag och Mikael!
Man hinner inte heller, antingen jobbar vi eller har vi fullt upp här hemma med stugan eller annat.

Vi ska måla om våran sommarstuga mörkgrå, tror de kommer bli riktigt snyggt, så ska vi inreda den skit snyggt, och försöka göra så man kan vara där på vintern också,LÄngtar sååå... Jag vills å gärna bygga ut den, men vi får se hur det blir med den saken. Man har inte så mkt tid som man vill ha igentligen:/

MIn mikael har tyvärr inte hunnit skriva så mycket här, men de blir nog snart:)
I morgon ska han åka cross, han verkligen ÄLSKAR det, och det gillar jag, blir så stolt när jag ser han åka,och glad eftersom de är hans grejj!!

Nej nu ska jag ringa mammsen och tjåla lite strunt..

tack för i dag mina brudar...

/ Johanna

Mikael är mitt liv...

Bror daniel o jag <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0