Ludvikafesten

Torsdagen så var jag och mikael och min käte bror ut och kikade lite, tyckte de mest kändes som alla var turister, kände inte igen så många. Men det var ju så härligt väder, så det var trevligt och skönt endå:)

Fredagen: så gick jag och Malin och Älsklingen till Marcus, där de var lite folk, sedan ner på staden för att träffa folk och dricka lite bärs:) SÅ träffade jag mammsen, så vi gick in på selmas en stund.
Sen gick jag och mikael till ett öltält och var där ett tag.. träffade lite folk som man kände igen iallafall.. En super duper bra kväll..

Lördagen: Lite slittna var vi här hemma på Furuborgsvägen 9a , men klockan halv 5 skulle vi vara hos jessica och Boström för lite middag och förfest. s¨å vi cyklade dit och hade jätte jätte trevligt:) Men klockan 19, stack vi hem o lämnade våran musse, sen for vi mot staden.. var ju björn rosenström, han e ju sååå bra tycker jag, lite kul att dem små sjunger till hans texter, typ ganska perversa haha::)  Sedan hittade vi på Malin vid ett öltält, så kom danne och alla dit, sådär satt vi hela kvällen och hade jätte trevligt:)

En bra helg måste jag säga!!! Toppen!

Så i söndags åkte jag och älsklingen till kupolen, och jag fick ett par jätte snygga inlines av han, så söt han är, världens bästa älskling <3
sedan tog vi en tur med inlines till iviken och badade, skönt måste jag säga, sen grillade vi och hade mysigt.

I dag har jag och malin och hennes ungar vart på staden, och lekt lite vid lekparken och käkat på donken, ingen höjdare att käka där i dag, i denna hetta, men ungarna ville ju dit..'

Nu ska vi fara till dollar store och handla massa LOKA, sen ut å åka inlines... :) :)

Älskar min Blivande Make mikael smedberg mest av allt på denna jord, Ingen kan komma emellan oss , aldrig!!!

jag och Min Mikael                  Jessica och Boström    Bästa malin och jag ':)
<3     :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0