Lördag

hej hej!
I går efte jobbet så stack jag och älsklingen ut å övningskörde lite och handla för kvällen, vi grillade lite, så gott och tog ett glas vin:) Sen kom Malin över så satt vi här hemma sen cyklade vi allesammans till Selmas , var hur trevligt som hellst:)
Men jag och mikael cyklade hem vid 01:00 ungefär, vi hade tvättstuga i morse.

I dag åkte jag och mamma och sten och cesar iväg på valpträff, åh alla schäfrarna spranng och lekte, LÄngtar tills vi köpet en, ska bli så kul, saknar ju en schäfer i vardagen om man säger så.

NU i kväll har vi käkat god mat och kollar såklart på fotbollen, men sverige ligger under än när de gått 60 min, får hålla tummarna på att det blir vändning strax.

I morgon jobbar jag 07:00- 22:00, blir en väldigt lång dag, men men de är pengar:) Sen är jag långledig enda tills Torsdag:) skönt.

Nej nu ska jag gosa med älsklingen med lite ost och kex och massa mys och hålla tummarna för Sverige.


Är så lycklig med min Mikael <3<3

p.s Micke ska åka cross och ha skoj i morgon han:)

/ johanna
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0