Jobba

JObbar 12 -22 i dag, fast det är möte emllan, men det blir skönt och jobba , och i morgon 08-16.:)
Älsklingen skulle komma med mat till mig på jobbet sen, så söt han ärm världens bästa sambo!!!

jag fick tag på ett jätte fint hotell i går, vid skeppsholmen i stockholm, så där ska vi bo den 22-24 juni, längtar så mkt. Hoppas det är fint väder när vi ska gå på allsång på skansen bara!

På fredag ska vi till bassan för han tar studenten, jag hade också tagit studenten i år, om allt hade gått som de skulle, men icke.. Men men jag mår bra endå.

Nu ska jag dricka lite kaffe o göra iordning mig inför jobbet.

ha en bra dag allesammans.

Snart midsommar, åh va ja längtar <3

kram johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0