Helgen

Fredagen jobbade jag till 22, och Mikael åkte go cart med jobbet...

Lördag: gick vi på marknaden, typ samma saker som varje år, Men brorsan kom hem från örebro och hälsade på så hela familjen tog en lång fika, så det var mysigt:) Sedan tog jag och micke bilen till willys, sen hem och packa ihop lite filt och lite sådära, så cyklade vi till en stor sten alldels vid vattnet:) och solade och grillade och myste där, Så mysigt::)
Sedan på kvällen hade vi jue fest, KOm några iaf:) Sedan gick vi allesammans ut på T.gården, mkt folk och trevliga folk var ute:)
Lyckad kväll..

Söndag: Seega var vi, ha ha, men vi tog en cykeltur till hans mor å far med blommor, men dem var icke hemma så vi hängde dem på dörren.
Sen åkte v o käka pizza, sedan åkte vi till min mor och sten, och fikade och sådära, sen åkte vi på älgsafari, :)

En väldigt bra helg måste jag säga...
Det tycker nog Mikael också:)

Snart midsommar, Åhhh, längtar å längtar...

Nej nu ska jag ut och gå en långpromenad med Josefin, måste hinna dricka lite kaffe innan:)

Sköt om er allesammans.

/ Johanna

Mikael you are my everything<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0