helgen

I fredags jobbade jag och micke till fyra, sen drog vi ut till mammsen för vi skulle låna hennes bil denna helg, sen på hemvägen köpte vi med oss pizza, sen kom malin över och därefter kom tina, vi tänkte gå ut, så älsklingen skjussade oss till selmas, sen drog vi till silverdollar, skit skoj:) Men vi var allt blöta när vi kom hem på natten, fy va det regnade:/

Lördag: åkte vi till kupolen och jag och brorsan shoppade loss, tror micke köpte något litet, men hade lite ångest när ja kolla på kontot sen, men fick mycket fina kläder iaf:) Så käkade vi på matpalatset, det är ju så gott där:) MUMS!
Sen på kvällen bjöd älsklingen mig på akropolis, så där käkade vi något grekiskt, som micke käka när han var i grekland, det var väldigt smarrigt, och Mysigt:)

Söndag: Både jag och Mikael började jobba 7 i morse, och jag slutade 14:30 och micke 12 typ tror jag:)
Gick bra o jobba, men man blir så trött av allt regnande, usch! Vill ha soool! har ju bara semster V. 26 och 27... och då hoppas jag på STOR SOL:)
Nu är Micke och spelar badminton med grabbarna, sen ska vi ut till mamma och grilla och lämna bilen och hämta våran bil:)

Jag har ett perfekt liv, ska alltid vara familjen smedberg <3

Ha en bra eftermiddag! Nu ska jag vila lite framför tv tror jag!!!

'/Johanna

:)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jo med oss e de bra, full rulle på ungarna, som vanligt.. :-D

2009-06-14 @ 17:38:26
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0