fredag sköönt

Började jobba 08 i morse, är så mysigt på morgonen närman får äta frulle med Älsklingen:) har blivit så 2 dagar i rad nu...
Slutade nyss efter en tung dag vill jag lova:S Men också kul:)

I dag ska vi grilla här på furuborgsvägen:) ska bli mysigt så ska vi ta något glas vin också. Vi firade ju 9 månader i onsdags, men båda kom på det i går ha ha, bra koll:)

I dag skulle jag tagit studenten, men icke:/ Vill hellst inte ens gå ut i dag, känns inte kul, men men, ja har iaf ett jobb, och snart en utbildning som undersköterska


!

JObbar igen på söndag 07- 22:00 lång dag vill jag lova, men men de är bara å härda ut!

I morgon förresten så ska jag och mamma åka o kolla på alla valparna som ska ses igen, från den kullen som mamma hämtade cesar, så de blir skoj... Kommer vilja ta med mig alla schäfrar hem:P Ha ha


Nej nu ska ja kila. Uppdaterar i morgon.

/ Johanna

:)   Älskar min mor så himla mycket, Tack för att du finns <3 Och min Mikael så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0