Torsdag

I morse kom Malin över och väckte mig och frågade om ja ville hjälpa henne å panta massa burkar och då menar jag MASSA; men de gjorde jag o det gick bra:)
Ska snart på personalmöte på jobbet, sen ska jag hem och städa och göra tårta tills Älsklingen kommer hem, han ska o köra cross direkt efter jobbet.. skoj för han:)

Vi pratade om datum för bröllopet i går, vi hade som förslag 13 mars , så vi får se:) Vi måste ju boka kyrka snart, så men vi ska bestämma hos 100% för vilket datum de blir i kväll:)

Annars har det inte hänt så mycket denna vecka faktiskt, i går var vi på näset hela kvällen och umgicks, det var  trevlig, så fick jag en födelsedagspresent av svärföräldrarna, en tjej film, jippie, då vet jag va jag och musse ska göra på lördag när micke är på firmafest:)

Nej nu vill jag att tiden ska gå, mötet är inte förrens halv 3, och städa gör jag i eftermiddag, det är ju så varmt nu..

Bokade min chokladmassage i dag som jag fick av älsklingen, en heel timme:) så vart den 12 augusti, ser verkligen framemot det måste jag säga, slappna av ordentligt:)

Ha en bra dag allesammans..

/ Johanna


Jag                               Mikael
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0