Tisdag!

I går jobbade jag 10-22, usch var helt slut när jag kom hem drygt pass.
I dag har jag vart på stan med malin och ungarna och så tagit en lunch med brorsan:) så gick vi in o kollade på min vigsel ring som jag och  mikael har kollat ut åt mig:D jätte jätte fin.

Igår ringde vi och bokade, så vårat bröllop blir den 13 mars 2010, i Ulrica kyrkan:D:D Åhh längtar s¨åå:)
 heter andersson i 8 månader till sen blir jag fru smedberg:)

snart ska jag iväg och jobba kväll igen då..
Bara kvällar typ denna vecka, på sönadag jobbar jag 07-22;(
men men de är pengar man får tänka så!

Allt är bra med mig och Mikael, händer inte så mycket, vi ska börja göra iordning våran sommarstuga nu under mikaels semster , jag är ledig inprincip varje helg han har semster nu i tre veckor, så det är jätte skönt, hinner vi ses lite iaf.

Nej nu ska jag packa i mat lådan och cykla!

Ha en bra dag allesammans:)

Puss johanna

Jag älskar min Mikael!!


har hittat en klänning om jag vill ha skit snygg:) Men ska göra om den lite, till den som syr upp den åt mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0