Helg.

NU var det ett tag sedan de vart skrivet här, har jobbat som en tok denna vecka, men nu blir det så att jag går av som personlig assistent den 28 augusti, eller ja , jag blir kvar som vikarie iallafall...
Så får vi se vad som sker...

NU är det planerat bröllopet blir den 13 mars 2010, om Det finns tid i kyrkan, ska ringa på Måndag, men de tror jag, vi längtar så otroligt mycket.kommer bli den finaste dagen i vårat liv, och efter bröllopet ska vi börja försöka göra en liam eller en jennifer:) Vi längtar så efter att bli föräldrar! Det kommer hända mycket fint 2010, Bröllop, bröllopsresa, Bli gravid, Det kommer nog bli det bästa året i mitt liv, och i Mikaels liv med. Och alla är så lyckliga för våran skull, vi blir så otrligt glada för det :)

I kväll har vi ätit tacos,. och nu tar vi några glas vin, skönt och slappna av efter en hård arbetsvecka!
Nästa vecka jobbar jag först måndag 10-22, sen jobbar jag kväll resten av veckan.. Men de går nog fort.-

Vi är så oerhört Lyckliga:)

Annars har det inte hänt så mýcket faktiskt-

Nu ska jag vara social med min älskade..

Ha en super helg allesammans!!!!!

/ Johanna

ÄLskar min Super snygga Mikael

glad

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Grattis =)

2009-07-16 @ 22:07:55
URL: http://aktivera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0