tisdag

Hej o hå snart ska jag på möte på jobbet, blir nog bra de!!
Sen jobba em o kväll!

I morgon åker jag och andrea till kupolen, sen ska vi hämta upp ellinor, för vi ska på julbord med jobbet:) De kommer bli jätte kul! så ska vi hem till maja på förfest!

Annars händer de inte så mkt denna vecka... Mickes julklapp kom i dag:) har beställt en yamaha keybord åt han, han ville ha en, så jag beställde den, tog bara 2 dagar, så de gick snabbt:=)

Älskar min Micke så mkt, han är helt fantastisk!!! Vi två för evigt..



längtar så tills vårat Bröllop, Kommer bli så oerhört fint, sen blir de att skaffa barn efter våran resa i Grekland! Blir en Jennifer eller en Sven! (sven är efter morfar, han var en person som betydde väldigt mkt för mig, så att vårean son ska få hete sven betyder nog mycket för honom)

nej nu ska jag gå och köpa lite cigaretter!

Ha en bra dag allesammans, de ska jag ha iallafall!


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0