Tisdag

i morse började jag också 7 som älsklingen, så de vart mys frukost, fast ja brukar ju vanligtvis gå upp samma tid som micke och äta frukost med han, men vi gick upp i tid och hade så mysigt, med tända ljus :)

Jobbet gick kalas bra, fick skjuss hem av maja sen, var så trött haha, orkade inte gå hem!

nu har vi nyss unnat oss lite pizza, de va gotti!  :) snart blir de hocket:) wiiho!
och jag är LEDIG i morgon, guh va skönt!!, ska ta mig en riktigt lång sovmorgon, sen ta en långpromenad, eller gå till gymmet, har icke bestämt mig ännu!

BEställde tid vid frisören för bröllopsfrisyr och sminkning 2500kr kostade, de kliar i plånboken, men de kommer ju vara våran största dag, så de får vi allt unna oss:) eller jag =) tror inte micke ska sminka sig haha!

Nästa vecka ska jag och mamma boka bröllopstårtan:D Mamma o sten var så gulliga att dem betalar den och min brudbukett, hihi! kommer undan några tusen iaf.


Nu håller ja å micke på å leta efter en lägenhet, vi vill köpa en och göra iordning och sedan sälja framöver så vi kan köpa vårat drömhus!! LÄNGTAR verkligen!!! kunna gå ut på gräsmattan och bara vara! ingen grannjävel som klagar på musik eller nått, me like a lot..

De händer mkt nu framöver, bröllop, alla planerna där, och vi ska kolla lägenhet, och vi ska åka till sälen! blir dyrt åt 2010! haha! Men de är de värt!! så våran 50 års fest på midsommar, eftersom  han fyller 30 och jag 20 år!

Neej nu ska jag ta mig en rök och mysa lite med min Kärlek, världens bästa micke, som bara är min min!!!


ha en bra kväll allesammans!

/JOHANNA

Vill ha ljust hår igen! hoppas jag får de av min älskling i julklapp som ja önskat mig=)
vill ha ljus igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0