snöööö

I morse när jag och Micke gick upp vid 6 o käka frukost var jag så otroligt glad av att de var vitt på backen och att de snöade, så MYSIGT! men någon timme senare när jag skulle GÅ till jobbet i harnäs, var de inge trevligt någe mer, och snön snöade mot mina ögon, hahah, usch vad jag frös, men när jag väl var framme var de gött med kaffe:) efterlängtat!

nu ska vi äta taco paj med min vitlökssås och en stor sallad till:D MUMS, sen blir  de gymmet!

Vitlöksåsen:
turkisk yougert
2,3 vitlöksklyftor
2-4 matskedar senap
1 matsked svartpeppar!

Lite svårt o säga hur mkt, man får smaka av lite av grejjorna!
Det är såå MUMS!



jag vill så gärna åka utomlands, gud de är över ett år sedan ja var i gambia redan, de har hänt så mkt känns de som, och de känns som tiden går alldels för fort:/ man hinner inte riktigt med.
Men jag har tur som har min Micke, och mina bröder, och mammsen o sten! ni är verkligen de bästa som finns!

p.s kollade tiaror i går, så jävla svårt:S kommer aldrig kunna bestämma mig.. känner mig så stressad fast bröllopet är om mindre än 3 månader, men endå, veckorna springer ju ivä'g, känns som man jobbar och äter och sover bara nu förtiden, men har ingen ork till något annat.
NEj en VECKA utomlands får debli när vi gift oss....  JAg slutar på mitt jobb i juli, och börjar plugga sista terminen till undersköterska dock inriktning psykiatri!! Älskar de, tkr de är s¨å intressant hur hjärnan igentligen kan bli, hur allt kan bli fel p.ga en uppväxt tillexempel!!  sen söka jobb på säter!!!


Ha en bra dag allesammans! nu ska jag äta, GOTTI!

/johanna

johanna <3 Mikael


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0