lördag

Hej o hå.!!!
i onsdags på julbordet med jobbet hade vi skoj skoj:) julmaten är ju så goood! Mums!

Igår gjorde jag och älsklingen lite fläskfile i ugn med vitlök och egen klyftpotatis, och kollade på flickan som lekte med elden, den var så bra,längtar tills trean nu!! ska bli spännande!

I dag jobbade micke lite, och jag och musse tog oss en sovmorgon! sen for vi allesammans till dollar och rusta och hittade som vanligt massa skoj, som inte micke tycker haha:) Men de slinker ner i korgen så lätt så!

Nu ska vi snart städa lite, sen ska vi ut och äta på china i kväll, det blir mums, och självklart någon öl till! avkopplande, när man väl är ledig!! nästa helg är ja också ledig, sen äre 2 helger i rad igen, men dem går rätt fiort tkr jag!

blääää vilket väder de är, de var så fint när de var vitt på marken, hoppas det inte blir en grön jul, de skulle vara väldigt tråkigt måste jag säga!!!


nej nu ska jag ta tag i städning!

P.s Keyborden som micke fick i julklapp lite i förväg dock, han älskade den, han spelar och tkr de e skit skoj:) Så jag valde väl rätt då!! lite svårt de där, de finns så mkt olika,men ja tänkte en yamaha är ju et bra märke,och den funkade väldigt bra;:)

ha en bra Lördag allesammans! de ska vi ha!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0