Lördag

hej hej!
Igår jobbade jag em o kväll, o micke ville fira sin julledighet, så han kunde inte hämta mig 22:00 på¨jobbet, för han hade druckit starkglögg, så då fick han gå å möta mig, men fyfan va kallt de var. sen i morse upp 06:00 dricka kaffe sen gå tiill jobbet (började 7) ja höll på å frysa ihjäl , usch!! , men satt på varmt kaffe när ja kom fram till jobbet , vart mkt bättre:D

Nu har jag och m nyss käkat, nu ska vi snart titta film o bara ta de lugnt! Jobbar dock i morgon em o kväll, men sen är ja ledig mån, tis! skönt:D:D


jag får PAAAAAAAAAAANIK, jag vet inte vad jag ska ha för frisyr på bröllopet, frisören sa åt mig å komma in o säga hur ja vil ha de, men ja vet inte:S gud de här är svårare än ja trodde!  kommer aldrig komma fram till något!!!


nej nu blir vi snart en FAMILJ SMEDBERG, och efter våran smekmånads resa, ska vi börja skaffa barn! Längtar såå! Vi kommer bli sån fin familj!:)



Ha en bra lördag allesammans!


Älskar min mikael!!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0