ledighet


Har vart ledig Måndag och nu i dag tisdag, så oerhört skönt.
Igår åkte jag och micke å köpte julskinka och lite mer julklappar, sen när vi kom hem så gjorde vi skinkan, och de vart MUMS:D årets första skink smörgås är intagen med mkt senap! gotti!

i dag ska vi klä granen, vi hann ej i går, båda var så trötta, så de får bli i dag istället:) och så ska vi träna och städa också!


i övermorgon är det julaftn, ska bli så skoj o träffa hela familjen, daniel kommer hem också:D kommer bli underbart! även fast ja jobbar till 14:00 så hinner vi ut dit, vi sover över hade vi tänkt, ja börjar ju inte jobba förrens 10 dagn efter så:D
'

jag ringde till Smycka o hörde när min vigsel ring skulle komma, den kommer  januari:) Längtar så!:)


jag vet inte hur jag ska göra? antingen spara mitt  bruna hår och förlänga det? eller få det ljust igen!
Va tycker ni?
Svårt de dära.



nej nu ska jag fylla på kaffe koppen sen dra fram dammsugarn!


Ha en bra dag allesammans det ska vi ha:)

Jag är så kär i min mikael! Snart har vi vart förlovade i ett år <3



jag och bror i gambia 08, saaknar!
ja å bror, saaaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0