Gott nytt år

skrev fel , ska bleka mitt hår 8 januari:) !!

I dag började jag jobba 9, sen slutade jag halv 3, fick skjuss av andrea hem snällt!
Nu ska vi snart göra oss iordning, vi ska till Åsa o Classe i kväll, mysigt, fast ja börjar dock jobba 9 i morgon, så måste ta de lugnt i dag!!:)

Igår köpte jag och micke oss ett par varsina längdskidor:D jätte fina, så nu kan vi ut å åka, vi ska nog ut nu i helgen när ja ledig, skönt, känns som ja har jobbat hela mickes julledighet:/ men men pengarna behövs inför bröllopet!!

I dag blir sista cigaretterna, sen ska ja börja hårdträna o få kondition, kommer nog bli jobbigt första veckan utan en cigg, spec på morgonen! men de är de värt.. Usch vet inte hur mkt pengar ja bara rökt bort, 5 år av bara pengar som försvunnit känns de som!!


hoppas ni får en bra nyårsafton allesammans, de ska vi ha:)


Älskar min Mikael Smedberg så himla mkt, finns ingen bättre än han, han är verkligen min stora sanna kärlek,utan han är ja tom! han är min bättre hälft <3<3<3

ja o musse på rally förra året,:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0