onsdag

Har inte hunnit skriva så mycket, har jobbat,, men nu slutar jag nästa torsdag!!! Ska bli skönt de också, så får vi se vad som sker framöver.

I dag kom Anna så vi har suttit o pratat i 3 timmar typ, så skoj, var så länge sedan vo träffades, sist var väl när vi gick i vårdskolan och de var i våras någongång! Vi ska åka till Ikea bara hon o jag någon helg framöver, ska bli kul, skönt och inte ha med sig någon karl iaf, det är ju de sista man ska ha med sig ha ha:)

nu ska jag städa lite och sen göra mat tills Älsklingen kommer hem, blir ungstekt falukorv spec av mig:) lite annorlunda men god blir den! Sen ska vi till brorsan o hjälpa han med någon hylla, sen handla, är så tomt i kylskåpet om man ropar i det så ekar det nästintill, så tomt är det... ;/

Ledig i dag, så skönt, i morgon jobbar jag kväll, men tkr det är jätte skönt!!

nästa vecka jobbar jag bara 2 pass, sen SLUTAR JAG, jippie:)

Annars har det inte hänt så mycket för mig och Mikael! Vi planerar väl vårat bröllop och sådära, guh va vi längtar! Kommer bli den finaste stunden i vårat liv!!

Mycket har ändrat sig på ett år, men ibland växer man ifrån vissa vänner , man utvecklas olika och tänker olika, thats life! Men man behöver ju inte bli ovänner  för det.

Mitt liv som det är nu älskar jag, Och ännu bättre bli när det när vi får en Liam eller en Jennifer, då vi blir e riktig familj med barn:) Längtar så mycket..
Men de blir efter bröllopet de,...

Nej nu ska jag börja städa och skala potatis!

p.s har trappat ner rökningen, nästa vecka slutar jag helt, kommer bli jobbigt, men de är de värt, för nu ska jag börja med träningen ordentligt, och då finns inte rökning på kartan! usch vilken dålig kondition man får!!!

Ha en bra dag allesammans!!

Mikael <3

jag och bror i gambia, längtar tillbaka! Guh va skönt de skulle vara med en sol semster!!! me like!
i gambia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0