nu var de ett tag sedan

Vi har haft fullt upp, jag har jobbat långa pass på jobbet , och micke har njutit av semster, men han börjar jobba på måndag igen!
och jag går av på jobbet 28 augusti!

Nu har vi bokat harnäs klubbstuga till våran bröllopsfest:D Längtar så himla mkt,,,
:)

I dag har jag vart ledig, så i morse åkte vi till willys hårsstudio, för jag skulle klippa mig:D, och jag vart jätte korthårdig, men är så nöjd så.. lite ovant än bara..
Efter det käkade vi lunch, sen drog vi iväg och plockade blåbär, vi fick ihop 3,5 liter:D Drygt och ränsa bara, men de gick fint till slut:)

NU har vi storstädat och lagat köttfärspaj och vitlökssås:D Hellberg kommer över och ska få lite middag:)

i morgon jobbar jag 10-16, sen ska vi iväg till mamma o sten för brorsan daniel kommer hem o hälsar på:D så de blir skoj:D:D

i helgen är det bluesfestivalen, hoppas på bra väder bara, och mkt trevligt folk!!!

Nej nu ska jag hjälpa min underbara kärlek med sallad och så!

Jag har fått allt jag önskat mig, och det är ett bra liv med världens bästa Man, och de fick jag <3<3<3


vi firade 10 månader igår:D:D

ha en bra kväll allesammans!!:)

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0