jobb jobb

Igår bestämde jag mig för att bli kvar på jobbet ett år till, tills jag ska börja plugga igen i augusti nästa år!
Så skönt om jag och min älskade har 2 inkomster! Blir o jobba 75% så de är skönt.

I dag kom Malin och jens över för en fika, sen stack vi mot staden och lunchade på åhlens , käkade tacos MUMS:)

Igår beställde jag 4 stora röda rosor och en nalle somj blombud till min älskling, han vart så glad så, jag älskar honom så oerhört mycket, finns bara han!!!

PÅ fredag blir de antagligen IKEA med Malin och anna, skoj skoj, en riktig tjej dag! Sen på kvällen blir det utgång:) Var ett tag sedan nu! Ska bli skoj faktiskt. fast måste ta  de lilla lugna, ska upp tidigt o titta på micke som ska cykla finnmarksturen, duktig han!:)

Snart firar vi ett år jag o Mikael, Så underbart. Blir att bubbla och ta något glas vin och äta god mat.. Mysigt mysigt <3

Nej nu ska jag göra iordning mig för jobbet.

Ha en bra dag allesammans!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0