Helgen

I fredags åkte vi till Ikea jag och tjejerna, riktigt kul var det, men så mycket fanns de inte? Vart så förvånad av mig själv att jag inte handlade mera än jag gjorde?, men hittade lite hem till oss här hemma.. Handlade iallafall sen ett par schysta skor och tröjja:)
När vi kom hem var de bara å göra iordning sig inför utgång, gick till malin, så gick vi till lobby baren, sen selmas, sen trödgården, en riktig bra kväll måste jag säga:)

PÅ lördagen följde jag med min Älskling som skulle cykla finnmarksturen, han var klar vid 18:00, men han var så duktig att komma runt , jag hade nog dött efter en mil ha ha:)

Sen på kvällen var vi ut och käkade sen till selmas för en öl, sen hem o sussa:)

Var en riktig bra helg måste jag säga:)

I morse kom malin över för att käka frulle, så hjälpte jag henne me lite plugg, sen gick vi på stan för att uträtta några ärenden, men inget gick som vi ville ha ha:) typiskt..
fick ut min p.spruta iaf.
december blir sista månaden för p-spruta, sen ska vi försöka fixa en Liam eller en Jennifer:) Längatr så... och Mikael kommer bli världens bästa pappa!!!!
Vi kommer bli en fin familj!

Förresten Börje våran kattunge hade börjat suga på mickes börstvårta, ha ha:) lille grisen då:)


Nej nu ska jag diska och dona lite:..

Ha en bra dag allesammans!

Älskar min Mikael!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0