hej o hå.

Nyss slutat jobbet, är ledig nu i fem dagar, nice som bara den!
I morgon åker jag och Anna och malin och malin till IKEA:D och sen ska vi shoppa kläder också, riktig kul ska de bli!
Sen på kvällen blir det utgång för mig o malin:)

älsklingen hade köpt cykelbyxor nu inför finnmarksturen på söndag, hahahha, vilken osexig syn måste jag erkänna:) Men jag ska stå och hejja på honom iaf på lördag hela dagen! Och på kvällen ska vi ut och äta och bara mysa :)

våran kattunge vi fått hem nu Börje, han trivs jätte bra:) Vi låg och gosade hela morgonen i dag!
:)




I morse kom Malin över med en jätte fin blomma och frallor, så de var bara å sätta på kaffe och duka fram för fukost, riktig trevlig, du är bra du vännen:)


Nej nu ska jag lägag mig i badkaret och bara ta de lilla lugna ! Sen gosa med Musse och Börje och självklart min Älskling!

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0