onsdag

I går kväll städade jag så fint hemma hos oss, så vart det mys framför tv`n:)

I dag gjorde jag tentan, men de kändes jätte bra, så ja hoppas att resultatet är bra också, en fördel kanske!

Längtar så mkt tills vi ska köpa hus, kommer bli så skönt, väntar bara att jag ska få fast jobb, så kan båda få ansöka om lån, då blir det ju lite bättre. Vi är väl ganska överens om hur vi vill att huset ska se ut och så, Men inredningen med tapeter kommer vi nog garanterat slåss om ha ha,:)

Nu är mikael på jobbet och jag är hemma och ska göra mig en omelett, sen på staden med tjejorna,Trevligt.

Mitt liv är så perfekt sedan de vart vi två, Mikael och Johanna för alltid:)


Nej nu ska jag äta.

saaaknar min Mikael, han sliter och sliter på jobbet, men på lördag fyller han år , hela 29 år, och då är det hans dag hela dagen, blir mysigt, masas tårta och bakvärk som jag ska stå för:)

kram Johanna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0