ny vecka

I dag kom kristin och hämtade mig så åkte vi till stan och käkade pizza och unnade oss lite:)
Mumsigt värre kan jag lova.
Sen åkte vi till Mickes jobb och hämtade Musse därefter en vända till blötberget till rebecka, där var josefin också, jätte kul och träffa dem..:)
Så efter det gick jag och Elmira til Elbolaget för hon skulle söka jobb och jag fick då träffa min älskling, så dagen vart väldigt bra måste jag säga.

NU ska vi äta min kasslergratäng som jag har gjort sedan ut i det fina vädret och åka inlines...

I morgon Jobbar jag 16-22 ,skönt måste jag säga. få in lite pengar på kontot är aldrig fel.

förresten så ringde vi banken i dag, och vi ska dit på möte den 5 maj få se hur mkt huslån vi kan få.. Jätte spännande, men lite nervöst samtidigt.. Sen är det bara och kolla på hus och hoppas vi hittar något som vi faller för.

ha en bra kväll allesammans.

Älskar min Mikael så oerhört mycket.

MVH/ Johanna
på middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0