har vart fullt upp

Ingen av oss har haft tid och blogga den senste tiden.
Jag har jobbat em o kväll och haft fullt upp och micke har jobbat också.
men nu ska jag skriva lite granna.

I fredags åkte vi ut till mamma och sten och grillade som var jätte mysigt:) o jag övningskörde enda dit, gick bra..
Vi var nog hemma vid halv tio, så då vart det masas mys o sen sussa.
LÖrdagen åkte vi ut tills hans päron och skulle dona lite, och sen åkte vi till pettson och camilla för att grilla och dricka lite vin och umgås:) Var hur kul som hellst, vi ska dit på torsdag igen på valborg:)

Söndagen åtke vi till örbero, för att spana in brorsan när han spela match, och det var nog den sämsta matchen jag sett, backarna var typ borta:S så brorsan kunde ej göra så mkt i målet tyvärr. Sen vart det käka på max och hem til brorsans i kumla:) och kolla in hans lya har ju inte vart där än, känns lite taskigt:S men tiden finns tyvärr inte.

Har bokat handledar kurs nu för micke o mig så jag kan kröa lagligt:) den 16 maj, inte så långt kvar, då kan aj köra hela sommaren wooho:)

nu ska jag iväg och jobba EM och kväll :/ vill ju vara hemma och mysa med min Älskade Micke. Men de får bli vid 22:00 de:/
jobbar samma i morgon med, men på torsdag jobbar jag Fm, så det blir nice:)

Trivs på jobbet faktiskt, kan bli lite långtråkigt ibland, men de går...

Nu ahr jag diskat och ska städa lite till så älsklingen kan komma hem från jobbet och ha städat:)
Älskar min Sambo mest av allt. Han är den jag ska leva med resten av livet.<3
vi

kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Linn

hej hallå :) hur är det med livet, var jobbar du nu för tiden ? Puss&kram

2009-05-27 @ 23:07:38
URL: http://linber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0