Fullgas i Norberg

Hej
Idag var jag, Musse å Johanna till Norberg. Tog premierturen med crossen. Gick sådär, slog lite skit på banan iaf. Var mycke folk och åkte, fint väder och en bana som är öppen. Underbar kombination! Johanna å Musse satt i solen å njöt av ljudet från massa galna crossåkers.
Efter 2 varv så insåg jag att styrketräning är ingen större fördel om man taskig kondition. Men det är inte hela sanningen heller, man skulle ha tränat underarmarna i vintras, men hur skoj är det?

Landade senare hos mor å far för å lämna crossen. Johanna var inte sen å slänga sig på farsans 4-hjuling. Hon lånade min tröja som hon inte skulle skita ner, men hon hittade tydligen en lerpöl på åkern som var rolig att åka i.. men men har tvättstuga imorgon.

Nu kommer en kompis som oxå fyllde år igår, hans syrra har gjort smörgåstårta!! Den ska vi avnjuta med nån lättöl till.
Sen är det bara å invänta ännu en arbetsvecka..

Älskar min Johanna så!
Livet leker nu!
Mvh Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0