Fredag

har jobbat hela veckan och det har varit Em jag jobbat, så har inte hunnit så mkt om man säger så, knappt hunnit träffa min Älskling / eller jo på morgonen och innan man slår ihop ögonen för att sussa.
Men nu har vi hela helgen tillsammans.
I kväll ska vi till elmira och jonas och snacka lite, och i morgon ska vi åka 4-hjuling och sen å grilla hos Camilla och Pettson, skit skoj:) så blir det nog någon glas vin.
Och på söndag ska vi till kumla och kolla när brorsan spelar fotboll så ska vi hälsa på hans lya och så, har inte vart i kumla sen han flyttade ner dit:/ Tiden finns inte om man säger så.


Nej nu ska jag vika in tvätten, sen duscha och göra iordning mig. Bärjar ju jobba 10...

Blir en utvärdering av helgen sen..


Jag är så Lycklig med min Mikael.
han är verkligen mitt ALLT.
Utan honom skulle jag vara tom.
Älskar Mikael Smedberg för evigt <3

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0