arbetsdax

klockan fyra börjar jag jobba till 22:00 sen hem och sova sen börjar jag 07:00 till 22:00 i morgon, Puh kommer bli tungt, men allt går bara man vill.

ska hoppa in i duschen strax hade jag tänk mig.

Micke han jobbar som vanligt till fyra, så hinner inte träffa han i dag innan jag drar till jobbet, me de går väl bra endå.

Allt är ingen dans på rosor inte. Man kan inte hela tiden tänka lika om saker och ting.

PÅ söndag ska vi till Kumla och kolla på brorsans match sen blir det fika hemma hos honom efter matehn, Mysigt:)

ingen sol i dag heller, men de är bra det eftersom man ska jobba och vara inne. Då kan de hellst vara regn tycker jag. Annars vill man bara ut och sola!

Nej nu ska ja dra mig mot duschen, så kanske Micke skriver mera efter sin dag sen.

Ha det bra allesammans.
kram johanna
Min prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0